Muhammed Muheisen: Finding the Light
S1, E6: Muhammed Muheisen is a veteran AP photographer who has covered some of the most important world events of his generation. Now, he explores meaningful stories of refugees that go beyond headlines and stereotypes, and he seeks out the moments of joy that exist in the midst of war, tragedy, and upheaval.