Multiple Personalities
S1, E2: Ken Bianchi claims responsibility for the Hillside Strangler murders in LA. But there's a catch -- he blames the murders on his multiple personality 'Steve' and his cousin Angelo Buono. Investigators must determine if he's credible or a pathological liar.