Multiplying Fractions
S1, E6: Continue having fun with fractions, this time by mastering how to multiply them and reduce your answer to its lowest term. Professor Sellers shows you how to approach and solve multiplication problems involving fractions (with both similar and different denominators), fractions and whole numbers, and fractions and mixed numbers.