Mummy in the Maze
S3, E5: When a terrified young Halloween reveler finds the mummified remains of a teenage girl in a Halloween pumpkin patch maze, Brennan and Booth are called to the scene to investigate. They are perplexed by the fact that the girl appears to have been deceased for at least a year, while Hodgins discovers her body is covered with spider bites. Booth and Brennan later receive word of a second mummy found at Halloween amusement park funhouse, and it appears the victim, another teenage girl, was killed on Halloween approximately two years prior. As the team questions a variety of ghoulish amusement park employees, from the grim reaper to a zombie, they get word of a third teenage girl who has gone missing. Booth and Brennan realize that they have until Halloween to find her before the killer strikes again. Meanwhile, the team gets decked out in costume for the annual Jeffersonian Halloween Ball, and they encounter a few scares of their own.