Muninn
S2, E3: As he is tracked by Mr. World, Shadow makes his way to Cairo, thanks to a ride from Sam Black Crow. Mr. Wednesday gains Laura’s help in forging a powerful alliance. Mr. World introduces Technical Boy to New Media and assigns them an important task.