Murder Becomes Personal
시즌 1, 에피소드 1: When Pamela Vitale is found brutally murdered in her home on a California mountainside, detectives are led down a dark path to a killer hiding in plain sight. But even a sentence of life without parole can’t guarantee this killer won’t walk free.