Murder, My Sweet
S2, E8: As Alma celebrates finally being admitted into the Garden Club, Bertram mourns the loss of the old Alma. Isabel uses her recent discovery to her own advantage and Dee grows suspicious from conflicting information surrounding Mrs. Yost’s disappearance.