T2, E1: Stella tries to help a young Syrian refugee girl who is on the run after being imprisoned. As she digs deeper into the case, she uncovers a human trafficking ring that seems to have connections within the police force. Before long Stella faces a dangerous new enemy who will do anything to silence her and the investigation.