Murder on the Ballarat Train
S1, E2: On a train ride to the country, Phryne saves the life of a fellow passenger—but can’t prevent the death of the young woman’s mother. In tracking down the killer, she picks up a couple of runaway girls and begins to earn the respect of Inspector Jack Robinson.