Murder on the Bridge Part 2
S2, E6: Dagbjört’s enemies are powerful and before long, both Stella and Gunna are forced to run for their lives, while Dagbjört goes into hiding. To save them all, Stella must figure out who is behind the attempted assassination. With the country facing a bold and ruthless coup d’état, she is forced to contact old enemies.