Murder on the Mountain
시즌 1, 에피소드 5: In 2014, 57-year-old Nancy Pfister was discovered beaten to death in her closet in her Aspen, CO home. When items of Nancy's were found, including the key to the closet where her body was found, investigators zeroed in on who was responsible.