Mutton Busting
Сезон 3, серия 22: With some guidance from Mike, Ryan convinces an overprotective Kristin to let Boyd participate in the mutton busting competition at the rodeo to help build Boyd’s confidence. Meanwhile, Eve’s turned off by her boyfriend’s insecurity after he says he doesn’t want her to wear her JROTC uniform to the prom. Having heard about their fight, Eve’s not-so-secret admirer Andrew swoops in.