My Absurd Skill Is Unexpectedly Useful
S1, E1: Mukouda Tsuyoshi, an extremely ordinary salaryman, gets caught up in a hero summons being performed in another world. At the time of his summoning, he receives a unique skill that allows him to bring food ingredients and seasonings from his world.