My Big Fat Greek Rush Week
S3, E2: The campus newspaper hires Veronica for an undercover expose on the Zeta Theta sorority sisters during rush week to investigate Parker’s rape. Veronica begins to realize though that not everything is as it appears in the sorority house. Logan and Wallace take part in a challenging Sociology class role-playing experiment as prisoner and prison guard, and Keith treks through the desert after escaping from the scene of a crime.