My Cousin Izzy
S1, E7: Thinking about being in a relationship, Isabella wants Galavant to try to impress her parents with attentive small talk, but he's confident that breaking everyone out of prison will impress them and save them from certain death. Galavant gets his opportunity for a hero moment when King Richard challenges his brother to a duel and needs a champion to fight for him.