Сезон 1, серия 3: It tells the story of the full-time wife, Ling Xun Xun, who takes care of her family and protects the family for six years, but she faces the breakdown of her marriage. After they divorced, she had a car accident with a luxury car. Faced with huge compensation, her life worsened.