My Deja Vu My Deja Vu
S5, E22: J.D. experiences a feeling of déjà vu; Dr. Cox returns to work, but Elliot believes he has lost his confidence; Carla is fed up with Turk as he can do lots of things hat she can't now that she is pregnant.