My Fair Emma
S5, E20: Ben forgets Emma's birthday and attempts to combine her birthday party with a beer stand at the neighborhood street fair. Danny and Riley come to a crossroads when they are both offered new career opportunities. Bonnie and Brad must decide how to move forward once Brad returns home from his spiritual quest with a new outlook on life.