My Fateful Encounter with You.
S1, E1: A maid suddenly appears at the house of high school student Hitoyoshi Yokoya, asking to be hired. However, her background as a former assassin makes Hitoyoshi think twice. From this fateful encounter, their lives together will forever be changed.