My First Happiness Training
S1, E3: Today's lesson for class 1-7 of Tennomifune Academy is a dice game?! Hanako, Hbari, and Botan form a team and set out for the finish line, but at this rate they'll finish last. Meanwhile, their competitive classmate Hagyu Hibiki is determined to win as she drags along her childhood friend Ekoda Ren with her.