My Fuzzy Valentine
S3, E13: When a heart-shaped pancake simply doesn’t cut it, the kids convince Bob to let them skip school in order to help him find a Valentine’s Day gift that will “wow” Linda. Meanwhile, in the spirit of the romantic holiday, Linda sets up a speed-dating event at the restaurant that doesn’t go exactly as planned.