My Jiggly Ball
S5, E4: J.D. is asked to introduce Dr. Kelso at an awards dinner, so he wants to find out something good about him. Dr. Kelso and Dr. Cox each have a patient, whom they feel deserves the benefit of a new experimental treatment, but there is only one open slot. Elsewhere, Carla and Turk try to help Elliot get her old job at Sacred Heart back. And the Janitor taunts J.D. with the made up game of "Jiggly Ball."