…My Lovely
S1, E6: Facing threats from Knox, Dante (Barry Sloane) enlists Syd (Gabrielle Union) and McKenna (Jessica Alba) to find his hit man. Baines (Duane Martin) and Walker (Zach Gilford) continue their pursuit of the killer who is targeting trans people.