My Mushy Banana
S1, E6: Sid wants to know why his beloved yellow banana has turned brown and mushy. After exploring how fruits and vegetables slowly change, Sid learns that it's natural for his banana to ripen and turn brown and mushy. Over time, fruits and vegetables decay!