My Name Is Alias
S4, E19: Darnell's absentee father arrives in Camden claiming he needs to make amends with his son. Earl and Randy smell trouble and go to warn Joy and Darnell. Unfortunately, trouble follows them there and the family reunion results in Darnell and his dad going on one last super-secret, undercover operation. Nadine Velazquez also stars.