My Name Is Konohamaru
S1, E2: Naruto finally graduates from the Ninja Academy and claims to know it all. Well, at least that what he tells Konohamaru, the Village elder’s pint-size grandson. Much to the dismay of Ebisu, Konohamaru’s teacher and mentor, Naruto teaches him the hormonally lethal “Sexy Jutsu!”