My Name Is Mac Taylor
Сезон 5, серия 8: The team tackles their most unusual case yet: two murder victims within two weeks, both named 'Mac Taylor.' Now, Det. Mac Taylor, and 15 others with the same moniker, must determine the killer's motive before they strike again. (TV-14)