My Name Is Rob
S6, E11: It’s Christmas dinner at The Baxters, and the time has finally come for Eve to introduce her new boyfriend, Rob (Travis Tope), to her dad, Mike, and the rest of the clan. After learning about a secret Rob’s been keeping, Mike questions whether or not he approves of this guy for his daughter. Meanwhile, Mandy puts Kristin up to dropping hints to Kyle on what to get her for Christmas, but he’s got something else in mind that’s sure to surprise her.