My Pregnant Husband
S1, E1: Ari and Caitlin and Myles and Precious experience the joy of a transgender pregnancy when Ari and Myles, the men in their relationships, become pregnant. The couples must conquer unique obstacles when the person carrying and birthing their child is a man.