My Story
S1, E1: Gouda Takeo is a first-year high school student. Clocking in at 2 meters and 120 kilos, Takeo is a socially awkward hothead who's straight as an arrow. One day, he saves a high school girl from a groper on a train, and falls in love with her the next day when she comes by to thank him. But he believes that she must have fallen instead for his best friend with model-like good looks...