My Way Home Is Through You
S5, E3: Now that Peyton and Brooke are back in Tree Hill, Lindsey worries that the two might threaten her and Lucas' relationship. Meanwhile, Nathan visits Dan in prison (his first visit in four years) and gives him a picture of his grandson. Meanwhile, Haley tries to persuade Quentin to return to school, Brooke opens her store in the old Karen's Cafe and Peyton signs her first band.