My Wild Irish Nose
S4, E10: Simone jeopardizes Russell's undercover assignment by taking Liery into custody. The detectives discover drug addicts auctioning-off a dead man's possessions-with the corpse still inside the room. A murder witness puts his life on the line in an attempt.