My Wish
S1, E6: Now that he has a girlfriend for the first time in his life, Takeo has been treating Yamato with kid gloves. But Yamato's been acting unhappy of late, which leads Ai to believe that Yamato's hiding something from Takeo. What is Yamato's secret, and what will Ai do once she finds out what it is...?