Myron vs. Normy / Age of Aquarium
S1, E6: Myron dresses up as his “twin brother” Normy, in order to avoid getting in trouble. However, all his classmates end up liking Normy a lot more than Myron, and want to elect him class president instead. / In a Wayside field trip, the kids don’t go to the aquarium, the fish come to them! The classroom is filled with water and fish, but Todd must sit out the “trip” in a life raft, since he forgot his permission slip.