Mysterious Structures
Сезон 1, серия 2: For centuries, archaeologists have tried to unravel the mysteries of how - and why - certain incredible structures like the Great Pyramid at Giza, the staircase at Loretto Chapel, and Coral Castle were built. Will we ever find the answers? Or, might these structures have been intentionally constructed to perpetually mystify us?