Mystery at Cinderella Castle
시즌 1, 에피소드 6: The Gate to Earth becomes mysteriously closed, so Granny Cinderella invites Rose, Joy, and Astoria to a sleepover at Cinderella Castle! Someone is stealing Granny's shoe collection, and they have to solve the mystery!