MasterChef Australia Mystery Box Challenge & Invention Test: Queensland
T11, E25: The contest moves to Queensland and a mystery box challenge; featuring local ingredients including coconut, blue swimmer crab, peanuts, quail eggs, lychees, oysters and pork belly.