Mystery Client Hot Rod Part 1
S1, E2: Jesse and crew build a badass classic Model A Roadster but tensions ignite when he refuses to disclose the mystery client. Angry about being out of the loop, Bob goes head to head with Jesse . Also, Jesse speeds off to England to race his Trophy Truck.