Mystery Client Hot Rod Part 2
S1, E3: Jesse and his crew work non-stop on the one of a kind Model A Roadster. Jesse finally reveals who the car is for. A newly enthused team buckles down to make the deadline but delays make it nearly impossible for the hot rod to be ready for the road.