Mystery in Cuero
S1, E1: When Pam Shelly, 31, is found in her Cuero, Texas bathroom with a fatal gunshot wound to the head, her death is initially ruled a suicide. Yet a tenacious investigator's instincts and his suspicion of foul play eventually cracks the case wide open.