Mystery of the Golden King
S1, E1: Stel and Jess trek to the Black Sea where they investigate a 7000-year-old skeleton buried in gold treasure. Following clues, they uncover evidence of an ancient catastrophe that could be the basis for Noah's flood and the destruction of Atlantis.