Metal Cardbot Mystery of the Police Car Robot!
S1, E1: Jun, who was caught in a chase between Blue Cop and Mega Trucker, manages to obtain Metal Breath and searches for its true identity. By chance, Blue Cop appears when Metal Breath is activated!