N-E--NEW A-I--AIDE
시즌 1, 에피소드 2: Maya struggles as Kenneth takes over as JJ’s full-time aide. Loving his new freedom, JJ avoids attending a physical therapy appointment, and Maya automatically blames Kenneth, using any excuse to confirm her misgivings and moves to fire him. Meanwhile, Jimmy struggles to teach Dylan the family way to not be so neighborly.