Na Ki'i
S3, E18: When a murder victim falls where Dog The Bounty Hunter is apprehending a suspect, Five-0 sends Catherine in undercover at the local roller derby to find the culprit. Bounty Hunter Duane "Dog" Chapman and his wife Beth Chapman guest star.