시즌 1, 에피소드 4: In this emotional episode Lizzo encourages the girls to break through the negativity and past body trauma by embracing their curves fully through a nude photo shoot, but not all the dancers are comfortable with shedding their clothes and exposing the skin they're in. For their big event the group learns lyrical choreography to Lizzo's new single, "Naked".