Nalowale i ke 'ehu o he kai
S10, E18: While Five-0 investigates a murder on a cargo ship where pirates impersonated the Coast Guard to board the boat, Adam finally gets the evidence he needs to take down the Island's Yakuza operation once and for all. Also, Quinn helps Noelani when she suspects that her uncle didn't die of natural causes.