Nameless
Сезон 2, серия 16: When a gruesome homicide brings an office party to a screeching halt, Nick (David Giuntoli) and Hank (Russell Hornsby) find themselves battling a Wesen on a completely new platform - online. Meanwhile, Juliette's (Bitsie Tulloch) mysterious hallucinations finally start to take shape, giving them a whole new meaning.