Namib: Skeleton Coast and Beyond
S1, E2: The Namib Desert is one of the oldest in the world, having given rise to more indigenous species than any other. With 50-degree temperatures and annual rainfall that is measured in millimetres, this enthralling travel documentary narrated by Helena Bonham Carter asks, how is this possible? Strange and marvellous desert specialists share this unexpected Eden including lions, elephants and giraffes.