Nanahu
S5, E16: Five-0 enlists the help of a California ATF Agent to find a serial arsonist targeting couples on Oahu. Meanwhile, when Danny whisks Amber away for a romantic getaway, her abusive ex-husband tracks them down, intent on taking his wife back.