Nanda Parbat
S3, E15: Malcolm is captured by Ra's al Ghul and taken to Nanda Parbat. Because of his love for Thea Oliver considers saving Merlyn. Meanwhile Ray is obsessed with finishing his Atom suit so he can save the city but Felicity fears he is heading down the same path as Oliver and tries to pull him out of the lab.